Complainin'

Köpte lösögonfransar och benvärmare idag. Och lite annat som är hemligt ^^
Jag har inbillat mig själv att jag har arbetat för att jag har gjort en referenslista. Den tiden kunde jag spenderat på att göra något nyttigt istället så att jag faktiskt kommer framåt. Ångesten hopar sig till massiva mängder så att jag vaknar upp svettandes på natten och inser att jag har hela teoridelen att skriva tills den sjätte och att efter den sjätte ska vi skriva hela diskussion och slutsatsdelen. Mitt schema har rasat och jag är ute på hal is här. Jag har aldrig gått utanför tidsramarna såhär, så det kanske är dags för det första misslyckandet. Och det tär hårt ska jag säga er.

Så nu har jag klagat av mig lite. Fan va kul nyår ska bli, GO GÖTENE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0