Mys-spela

Jag ska köpa Nemos gamla xbox för 600, och jag är så taggad på att mys-spela. Ta det lugnt och bara gå runt med karaktären och fantastiska miljöer. Höja volymen och lyssna på underbara soundtrack i min ensamhet. Ja, det är det som är viktigast, ensamheten. Ingen ska titta på, för då kör man bara enligt storyn för att det ska hända något. Neeej, det ska vara långsamma sidequests och gå till customization ställen och fixa rustning och vapen. Myyyys.
Och det jag längtar mest till är Fable och Skyrim <3
Och det jag längtar mest MEST till som kommer i april är såklart The Secret World <3




Kommentarer
Postat av: Kenth

Vem sitter redan och spelar Skyrim, En ledtråd, det är "inte" jag ;)

2011-12-26 @ 14:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0