Kol

Gud vad jag är ofokuserad. Kan ingen annan läsa igenom alla George Bushs tal från 2001 åt mig? Det här går inte framåt...
Jag skrev: Du är duktig <3 på mitt kladdpapper så att jag skulle bli glad. Det blev jag. Trots att det är en lögn. Du är inte så smart som du borde vara, Hannah My Falk. Vem fan är du egentligen? Du kommer inte åstadkomma något. Du kommer glömma allt och gifta dig och bli snäll och den lilla glöd du hade kommer sedan länge vara svart kol. Kall, svart jävla kol som ligger i din kropp och du har inte städat upp det. Du tittar inte ens åt det längre, för du tror inte på sånt längre. Drömmar är för barn. Du är vuxen nu och du har varken kärlek till dig själv eller något omkring dig.

Kommentarer
Postat av: Helt random människa du inte vet vem det är, friend of a friend of a friend

Jag inser att sista stycket av texten nästan måste innehålla en del sarkasm, möjligen sarkastisk sarkasm om man vill gå så djupt, men det gjorde mig glad i vart fall, det är skönt att veta att det finns människor som tänker som en själv åtminstone till och från.

2011-12-31 @ 07:22:30
Postat av: Anna

Förstår, men nu är det så att vi ska rädda världen, då är det vissa saker man får försaka så som ett normalt, trevligt liv. Så taa nu och pallra dig iväg till skrivbordet och arbeta kvinna! (;)) <3

2011-12-31 @ 14:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0