Would kill for a hoodie

Kom hem igår, och nu dricker jag earl grey och lyssnar på gamla zelda soundtracks. Någon som såg video games live igår på tvåan? Bara massa awesome musik och woooow :D <3 Äntligen erkände min pappa att tv-spels musik är konst, jag har försökt få honom att förstå det i åratal :)

Så, vi har inrett det mesta i min lägenhet, jag är rätt nöjd :) Blev lite för ljust för min smak dock :/ Det är ju vita väggar, och jag är så van vid svarta väggar nu att det känns som en helt ny värld för mig att rummet jag befinner mig i är ljust. Men jag ska sätta upp lite planscher och två kollage, så det blir nog bra :)

Jag är så himla inne på att KÖPA SAKER!!!! Hjälp mig XD Jag vill ha  Zelda Majoras mask, elect the dead symphony dvdn, glaring through oblivion och cool gardens av serj tankian. Vad är det med ha-begär? Det får en inte att ta intiativ och spara eller jobba ihop pengar, utan att bara sitta framför datorn och sucka över sitt tråkiga, ickematerialistiska liv. Vad är det med mig? >_<





AND I WOULD KILL FOR THIS HOODIE!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0