Double Rainbow

Har varit ledig idag :D Gav mig ut på ett riktigt äventyr för att finna Ica Maxi och hämta mitt nya bankkort. Så jag tog ut min karta och började med att gå och helt fel håll i en kvart :D Tillslut hittade jag och allt var himla glatt om jag inte hade fått skoskav -.-
Resten av dagen har jag pluggat, druckit te och spelat tv-spel. Ikväll är det utgång med Victoria och antagligen Elin :)
Nu nostalgiar jag med Killing in the name of Britt-Marie! Ååååh, va längesen. Kim, glöm inte "kör för fa-an!" x)



Kommentarer
Postat av: Kim

FAAAAAAAAAAAAN!!! att jag inte visste att du var ledig!!!!!!!!!!!!!!! pappa var ju i jönköping idag!!!!! D''''':

2011-08-31 @ 21:22:48
URL: http://ceresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0