Our Days Are Never Coming Back

Så... Nu sitter jag här. Med tända ljus, en grön tekopp i handen och är.. ensam. Känns helt okej ändå. Tittade på Family Guy förut, börjar tröttna lite på det -.- Konstigt att inte ha någon att prata med under reklampauserna. Så jag pratar med mig själv. Som alla gör, men nu blev det plötsligt ett måste.
Åh, Sverigedemokrater<3 Hur kommer det sig att jag varje sensommar diskuterar hetlevrat med dom? Är dom extra aktiva denna period om året? Vad vet jag? Roligt naiva är dom iaf. Vart tar pengarna vägen? DOM BRUNA! Vart tog jobbet vägen? DOM BRUNA! Vart tog morgonkaffet vägen? DOM BRUNA!
Lätta lösningar för lätta människor.

Pratar med Robert via facebook. När jag skulle på Skövdebussen idag hoppade Robert, Nemo och Kalle ut :D Åh, *kram**kram*kram* Sen när jag satt på bussen kom det bara upp massa tales of symphonia låtar upp i mp3n. Och hela vår barndom tillsammans passerade förbi. Kan det bli sorgligare? </3


Mihi ^_^

The purest forms of life
Our days are never coming back

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahah, jag kommer ihåg vilken ångest nemo hade efter en stund när det faktum att han var en skumtomte slutade vara roligt, han var alldeles kladdig XD

2011-08-30 @ 10:00:44
Postat av: My

Hahahaha jaaa, han ville bara hem X'D

2011-08-30 @ 22:25:50
URL: http://newwt.blogg.se/newwt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0