...Och så är jag rätt hemkär...

Vi blev faktiskt färdiga med håret igår :O Och efter det hade jag svinont i ryggen och mycket svårt att sova.
Complainin'

Lite bättre idag och då är det PACKNING som gäller. Dom sista kläderna ska med nu. Jag åker imorgon. Herregud.
Hej då huset, trädgården, barndomen och Stereon! Fan min stereo alltså, hur ska jag klara av att inte få spela hög musik på kvällen? :'(

Fick lite kalla fötter igår när jag tänkte på allt. Ska jag läsa dom där feta böckerna? Ska jag klara av tentorna? Är jag förmögen till att laga mat, städa och tvätta samtidigt som jag pluggar? Det är som en lavin av uppgifter som bara väntar på en. En stor omställning så att säga.
...Och så är jag rätt hemkär...

Men jag har med mig mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: Kim

jag louise och anna kan komma och hjälpa dig ;D

jag städar, louise lagar supergod mat och anna peppar pluggandet ;)

2011-08-21 @ 14:06:45
URL: http://ceresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0