Packar

Mycket slit med att flytta. Känns... eerie på något sätt. Jag har hela tiden bara tänkt "stackars mamma", men nu tänker jag "stackars mig! :'o" Alldeles ensam... Sorgligt att packa ihop allt. Kläder, skivor, filmer, gamecuben. Hela mitt gamla liv lämnas bakom mig...
Men jag försöker tänka att jag faktiskt inte flyttar hemifrån utan bara bor i ett rum under vardagarna för att plugga och kommer hem på helgerna. Det kändes lite lättare :)

Och jag måste bara säga att System of a Downs låt Highway Song är den mest sensuella låten dom har gjort, den ärså himla härlig och ger mig verkligen en speciell känsla.

Åh, hitta precis Type O's symbol :D Jag och matilda skulle ju tatuera in den :O -----> Θ
Fast mycket större då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0