Minst sagt komplext

Jag är hemma nu. Alltså, hemma, hemma. För att slappna av och plugga. Oh, ja, vi startade hårt. Verkar som om det bara är vårt program dock. Alla andra är ute på insparken och verkar inte bry sig ett dugg om dom kommande seminarierna och hemtentorna. Kanske har dom inga? Vad vet jag? Jag pratar väll inte med dom :P
Nej, jag pratar med folk från min klass, som verkar vara en hell of a klass. As mysigt folk :D Så himla skönt att träffa människor från olika bakgrunder men med liknande värderingar och intressen.

Imorgon åker jag tillbaka för ännu en intensiv vecka. Lovely. Och jag känner att denna blogg kommer vara åsidosatt ett tag nu när jag håller på att lära mig om en värld som är minst sagt komplex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0