Winnings

det här är vad jag har roat mig med under lovet när jag inte varit ute och flängt. Målat naglar och virkat armband :*


Och nu tänkte jag köra modebloggs grejen (utan att hänvisa till dagens mode, då det inte rör mig i ryggen) och visa vad jag köpte i skövde :)

Hippie-trousers


Supergo, trasig tröja som var GEEZUS-dyr :(


Och sen envisades mor om att jag behövde nya skor. Jag vet inte vad hon pratar om o_O


Så jag köpte ett par röda och ett par svarta fakeconverse. Mamma köpte ett par också. Vi fick liksom 3 par på 1 par riktiga. Billigare än det t.o.m. :D


Kommentarer
Postat av: Ceresa

nu har vi likadana skor :D

2011-04-22 @ 14:38:39
URL: http://ceresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0