Vårstädningen

Hitta massa fina grejer igår. Inga studentkläder, åh nej, självklart inte, men riktigt bra vardagskläder. Ska ta kort och visa sen!

Igår drog jag (som varje dag) hem till Robert och Nemo. Boobies var också där. Vi myste lite granna med te, och sen gick jag och Robert hem till mig och käka kall spaghetti, saftig falafel och vitlökssås :) Yummy, yummy, yummy, I got love in my tummy. Senare på kvällen myste jag och Ida igen ute på en lekplats<3

Och idag har jag virkat, yet again (märker att man inte har så mycket till liv när jag skriver i den här bloggen). Men jag har faktiskt druckit en super-smoothie !!

Och nu!!!!!!!!!!!!

vårstädning -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0