I can has Cheezburger?

Did I tell you about my dream the other day? I think not.

Det var inte mycket till dröm... Mer en feber hallucination av något slag. Varade bara i någon sekund om ens det. Jag vände mig om i sängen och öppnade ögonen. Garderobsdörren öppnades och ut kom... ett hästhuvud? Fast på en smal, bar manskropp. Hästhuvudet var också naket, ingen päls, bara hud. Och istället för ögon satt svar krulligt hår som pupiller. Han hoppade fram emot mig på ett sätt som skulle kunna verkat komiskt om... det inte varit på riktigt tänkte jag säga :P som det inte var.


Nej, nu får det vara nog. I need something to match my dreads, right now.

ROBEEEEEEERT, ge mig antiångest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0