Blod, svett och tårar

Föreställningarna är slut. Vilken omvälvande resa. Blod, svett och tårar. Men också skratt, minnen och ren kärlek.









Känns tomt nu när allt är över. Gud vad vi grät. Både av lycka, för att sista föreställningen så överträffade vi oss själva och vi hade en underbar publik, och av sorg.
Men för ett tag så var teatern vår. Bara vår<3

Så igår så städade vi ur allt. Jag hade tur i oturen och tappade bort min mobil, den blev överkörd och den funkar fortfarande. Nokia<3 Efter det drog jag, Kim och Birk hem till Robert och Nemo. Trevlans :)

Kommentarer
Postat av: Katten

tycker att du borde skriva att det är jag som har tagit dom fina bilderna du har lagt upp :)

2011-04-17 @ 21:11:32
URL: http://nattstad.se/katten93

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0