The road to understanding x)

Jag och Kim har segat hela dagen<3 Vi kollade på the road to El Dorado x)Och plötsligt fick jag en ingivelse.
Om vad? Jo, exakt om vad som tilltalar mig hos en man. Detta låter kanske lite weird, men för mig var det rätt starkt. För jag har alltid trott att jag behövde motsatsen.


Om man nu ska placera det motsatta könet i en smal kategori av personlighetsval, så är det så tydligt (vilket det aldrig blir när man byter ut teorier mot verkligen, men sch!).

Miguel (i rött) - Idealisten, godmodig, rättvis, pigg, vill se världen, vill vara med om äventyr, oskyldig, impulsiv.
Tulio (i blått) - Realisten, cynikern, grubblaren, tystlåten, eftertänksam.

Jag har alltid trott att jag behöver en idealist, en som jag. Men när jag ser tillbaka på mina tidigare förhållanden, har det alltid hampat sig så att jag fått tag i en realist. Jag har sagt till mig själv: "det var DÄRFÖR det tog slut, vi var för olika." Men nu förstår jag. Det är precis det rätta för mig. Jag behöver min motsats. Jag behöver någon som tar ner mig på jorden, jag behöver en otrevlig, instängd människa för att komplettera min självklarhetoch min ytlighet.

Kommentarer
Postat av: Chriis

Sv: Naw sötis saknar dig med :) <3 Den filmen är bra :D

2011-04-16 @ 18:28:32
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/
Postat av: birk

måste det vara en man och måste det vara en partner som fyller dessa syften i ditt liv ?



Jag är en del av alla jag mött

Alfred Tennyson (1809-1892)

2011-04-16 @ 20:48:24
Postat av: Louise

men om nån tar ner en på jorden hela tiden sabbas ens drömmar ju :( ja gillar att va däruppe !

2011-04-17 @ 16:49:00
URL: http://lezici.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0