System of a down

Första dagen utan feber HALLELULJAH!

Men har fortfarande ingen röst :/ Så jag går inte imorrn, jag menar, vad ska jag göra? Jag kan ju inte repa, och om jag går blir jag säkert så trött att jag får feber igen. Och nu gäller det att bli helt frisk tills på fredag då det är premiär.
Börjar få panik.

Under dagen har jag suttit.
Japp, det är vad jag har gjort. Jag har läst medans min mor har dragit i mitt hår :) Jao, nu sitter dreadsen i, och ni skulle få se en bild om jag inte var så himla blek och sjuklig i fejjan.
Nej, håret kanske inte är perfekt, men helt okej för att vara tillverkat och isatt av n00bs ;)

And now? Just sittin', chillin'and bein' against work and system with these pics.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0