Johannes fest!

Vilken underbar lördag jag har varit med om, people! Helt galen fest för Johannes med massa gött folk. Och vilken lägenhet, wow! Vi dansade som fa-an och åt en super-tårta och myste som bara den ^_^ Här följer lite suddiga bilder från min älskade mobilkamera:



PEPP!


Underbara Christin mötte mig och Anna på stationen och vi satte oss på en uteservering i Brunnsparken. Sol<3





Vackraste lägenheten jag sett :) Kolla vad liten jag ser ut i det stora rummet x)



Bamsepaket!


En hel MJ-garderob :O Himmelriket



Tårta i form av en smooth criminal-hatt :D


Our own Michael<3


Me and Anna<3 Shake that thing!

Justins konstverk av söndriga ölburkar

Min och annas sovplats ^^

Sömnigt folk klockan 03.00 på natten<3

Bästa L8 fixa fin frukost<3

Jag och Anna fick äran att använda MJ-kopparna för att vi rest så långt :D

Dags att borsta tänder och....

...ta tåget hem :(

Tack igen alla! Det var fantastiskt roligt att få träffa er igen! L.O.V.E. <3 Vi ses snart igen ;)

Kommentarer
Postat av: A-K

Alltså jag dör av lycka, jag blir så tårögd över att se att folk verkligen älskar Michael så mycket! Om du vill så får du gärna tipsa min blogg till din MJ-family, för jag vill sprida texterna som jag skriver om Michael till så många som möjligt, och det är hur härligt som helst att ha MJ-fans som läser min blogg!



Alltså jag vet inte om jag kan komma, jag ska läsa mer om det och grejer, jag får se! <3 :)PEACE AND L.O.V.E.

2011-04-25 @ 12:11:30
URL: http://ankislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0