UMRs första möte

Igår var en sjukt bra dag. Efter skolan bar det iväg till Skövde, där jag skulle träffa folk som antagligen skulle skapa en Ungdom Mot Rasism (UMR) grupp i stan :) Vi var sju stycken sammanlagt, och alla verkade pepp på att sätta igång :D Vi ska besöka skolor, dela ut flyers, demonstrera, kanske fixa konserter osv, verkar super! :D Sköna människor ^_^ Om ni är intresserade av att vara med, är ni mer än välkomna! Det är gratis, och gratis är gott, as you know :3

Idag har jag varit rätt låg. Iaf efter dansen. Teatern kändes sjukt seg, samt historian. Sen var det fuckin fikadags :D Som alltid, vet inte hur mkt jag har fikat denna vecka.
Kim, Gurra, Chris och Malin hängde på och efter första klunken av kaffe var jag på G igen. Kaffe är...wow!!! Amen, sistah!

Ska hänga med Gurra på dans ikväll, så gött att inte ha några läxor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0