Jag måste hälsa till morsan i Linköping

Måndag=ångest.

Har planerat massa för festen på fredag, ska bli himla kul alltså :D Varken jag eller Louise har NÅGON koll på vilka det är som kommer, fail xD Men det blir en överraskning.

Matilda kommer iaf, jag saknar tösen, ska bli underbart att träffa henne igen :)Älskade Matilda, long time, no seen.<3



Sitter och cammar med Amanda nu oxå, DUBBELHAKOR FOREVER! XD Älskar henne :')

Hur många gånger har jag lovat att jag ska städa mitt rum nu? :/ Det luktar seriöst unket... Det löser man med rökelser :)

Kommentarer
Postat av: Manda

hohoho Älskar dig med! :D Du ska få känna på mina dubbelhakor <3

2010-09-27 @ 19:58:57
Postat av: Newwt

åååh, vad jag längtar efter det!! xD<3<3<3

2010-09-27 @ 20:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0