Jag klarar inte det här.

Jag vill bara säga att jag älskar mänskligheten så mycket just nu och att jag stötte på detta härliga borgarsvin:

"MEN, förhoppningsvis har jag gjort livet till ett helvete för så många handikappade, sjukskrivna, fattiga och dumma människor innan jag dör.
Ja, om du inte har listat ut det så är jag totalt likgiltig gentemot människor jag inte känner.
Jag skulle gå över lik för att bli lite rikare."



Nu säger jag inte att alla moderater är såhär, för det här, säger jag er, är sjukligt.

Ibland pallar jag inte. Ibland blir det för mycket. Känns som att mitt immunsystem mot idioter blir svagare och svagare.
Nu behöver jag hjälp. Jag behöver Michael. Livet känns kallt utan honom. Och allt bara faller sönder.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled
with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with
despair, we must still dare to dream. And in a world filled with
distrust, we must still dare to believe.”

//M.J.

Men ibland är det så svårt... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0