Happiness

"Vem ska jag föreställa
I morgon?
Då sätter jag klockan på noll
Och går åt ett helt annat håll"

Varit i Skövde med mor och far idag :) Hittade fest kläder (särskrivning? :D) och äntligen ett par skor :D Men nej, tänker inte lägga ut bilder och skriva "den här köpte jag på H&M för 299 kr" thats just going too far.

Precis färgat håret och jag vet att ni är så intresserade av det här :)

Det jag ville säga är... hemlighets stämplat *schhh*



Imorgon ska vi äta frukost på dans lektionen och kolla på film i Evas kontor. åååh va mys :D Det är sånt man minns bäst :) Eller ja.. näst bäst.... På nummer 1 ligger självklart Evas slag mot benen när man inte böjer på knäna. Ah, härliga, svidande minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0