Fighting beside me<3

Crescent moon, bring me paradise.

Hej, jag är en nybadad tös :D))

Jag och Louise faila järnet idag när vi kom på att det var mycket smartare att gå till Lidl istället för hela vägen till Willys >.< Men imorrn är det fan fest, så upp med humöret :D Iofs kan det inte bli mycket med upp än såhär.
Haft en liiiten, mini downperiod ett tag, men nu är allt bra :) Jag och Robert har börjat umgås igen, samma sak med mig och Louise. Vi hade en liten "Gå-inte,-vi-är-osams!"-period, but its aaaaall good now x)

Sjukt bra fackelmanifestation igår i Skara, massa folk :D Känner dock att mitt skolarbete försvinner ut genom fönstret när jag är engagerad i politik osv. Jag är dålig på att göra två saker samtidigt.

"JAAhg EMoTEErar när jag pratar, och får wrät...rätt EHMFHAAas på ton en."

Är det någon som förstår vad det här betyder? Inte jag iaf :)
Memories


Kall natt, svart mark, hand i hand. Spring. Jag är nog ändå bunden till dig förevigt, min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0