Fan i helvetes jävla skit

Hur kunde det hända? Sverigedemokraterna i riksdagen.

Jag tror jag dör. Alliansen. De kommer sälja ut allt, ajukvården blir ännu sämre, skolan kommer suga ännu mer, början av mitt arbetsliv kommer vara mycket svårare, men framförallt, ett kallare, mer egoistiskt och ett främlighetsfientligt land. Mitt land som jag älskar. De skulle inte få ta det ifrån oss.

Men det är fan inte slut än. Nu är det allvar. Och jag ska kämpa, tillsammans med alla vänsterpartister, socialdemokrater och miljöpartister.

Som Sahlin säger "Vi får jobba hårdare."

Kommentarer
Postat av: Mic

...fast miljöpartister kan man inte lita på :)



Jag hoppas att de kommande fyra åren kommer vara fyllda av skandal; invandrare som skeppas tillbaka till ett land, där de är dödsdömda och bespottade; sjukvård och medicin som säljs ut till gigantiska amerikanska företag och där vinst mäts i dollar istället för antal räddade människoliv; ett samhälle där fattiga på allvar slås ut och tvingas ut på gatorna trots den enorma arbetsinflation som så sakteligen har börjat uppstå.



Kort och gott: Ett samhälle som kollapsar i sin egen girighet och makthunger; ett samhälle som förfaller i bitter anarki... och till slit, i revolution



Och vi kan alla dansa med farbror marx :)

2010-09-28 @ 00:03:23
URL: http://micolusthecolossus.blogg.se/
Postat av: My

Haha, det har du fan rätt i ;)



Verkligen... Det verkar som om det behövs för att folk ska fatta vad Alliansens politik går ut på. Egoism.



Åh, vad vi ska dansa på röda, röda rosor :D <3

2010-09-28 @ 21:20:24
URL: http://newwt.blogg.se/newwt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0