Ung vänster i Skövde

Pendulum eyes <3

Nice möte med ung vänster idag i Skövde. Imorrn ska vi starta upp i Mariestad. Hectic, but fun :)
Känns längesen med ungdom mot rasism, känns som att jag helt har glömt bort att jag är ordförande och därmed lekledare. Först--> PEPP!! Nu---> Shiiet, jag hinner inte tänka på vad jag ska säga, vad vi ska ta upp, vilka lekar vi ska leka (för att lära känna varran, u know). Jag trodde det skulle vara lätt att komma på, eftersom jag har tusen lekar att välja emellan i.o.m. estet, men jag hinner inte tänka igenom.
Gud va skönt det är att ha fullt upp :) och gud va skönt det är att inte få göra ngt alls.
Jag är verkligen en "det-ena-eller-det-andra" människa. Extrem åt båda håll.

Det som är tråkigt när man har mkt att göra är att man inte hinner ägna tid åt dans och tv-spel. Konstigt nog prioriterar jag facebook way too much xD "okej, jag har 20 minuter på mig innan bussen går. Ska jag göra läxan, lyssna på musik eller gå ut på fb? ....*går ut på fb*" och jag bortförklarar det med att jag faktiskt måste för "någon från ung vänster eller umr kanske har skrivit :o" Pathetic. Ugh, jag hatar att vara mainstream.

Jag är hemskt trött som vanligt, och jag har ont i min vad. "VAD sa du??!!!" efter att vi hoppade på teatern.

Dans imorgon bitti i tre timmar ungefär. Lycka<3 (hoppas bara inte DansEva lägger märke till min piercing och dampar loss och börjar predika -.-)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

kul kul! har ung vänster möte imorgon jag med :D ska bli spännande och se hur vi ska gå tillväga nu för att bemöta rasismens inflytande!

2010-10-12 @ 09:08:52
URL: http://vanstervegan.blogspot.com
Postat av: My

Men shit va nice :D Vilken stad är du aktiv i?



Lycka till!

2010-10-13 @ 19:30:10
URL: http://newwt.blogg.se/newwt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0