Tid löper. Tid rinner som vatten.

Tiden går för fort och snart är jag död.

Tiden går för fort, and I need to get a grip.

Jag hittade mig nyss, och jag tappade mig nu.

Missförstå mig inte, jag är lycklig, allt rullar på, allt är perfekt, kanske för perfekt. Så perfekt att jag inte hinner tänka, att jag slipper tänka. Och då... jag ser det framför mig... när det går åt helvete... har jag tappat mig och jag har tappat allt. Tillbaks till ruta ett.
Inte en gång till, tänkte jag. Men jo.

Hey, det här är inte likt mig. Jag är positiv, glad, positiv, glad och postiv. Jag ser inte framåt. Jag lever. Jag ser inte bakåt. Jag lever.

Det är det enda sättet att vinna. Ta en risk. Innocence, purity, dont leave us.

"Some of us like to take that crazy walk on the wildside. And for those of us, who like living dangeroulsly, this ones for you."

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh is that some cynical optimism I'm hearing? :D

2010-10-20 @ 23:15:05
Postat av: My

Hell no, that shit is yours alone :)

2010-10-23 @ 11:40:07
URL: http://newwt.blogg.se/newwt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0