Sunny D and Rum

Catching up at last :) Ångest imorse. Kom på att jag bara hade en dag att skriva färdigt svenska fördjupningen på, och jag hade inte ens läst ut boken jag skulle skriva om. Men jag gjorde det :D Lite studkrafter finns det allt kvar i mig 8D Och lite studkänslor också :/... Fick VG på historia inlämningen.... Fuck, fuck, fuck... Skärp dig, My >_<

Någon hade brutit upp mitt skåp idag, härligt :) Inte tagit något dock, thank you very much :) Så jag och morsan åkte ut för att köpa ett nytt lås, det glömde vi förstås, utan köpte medicinsk bensin till spökvandringen och lånade en bok på bibblan ist. Den heter Skithuspapper, kylskåp och rocknroll och där har min lille kommunist morbror skrivit om sin ungdom som rocker i Mariestad ;) Stolt är man 8)

Fa-an va ont jag har i kroppen. Alldeles stel och äcklig och teoretisk >_< I need to shake that ass ;D  Imorgon blir det tid för sånt med tre timmars dans <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Har ni sett månen? :'D Levande, svävande, stark kärlek<3 och nu lyssnar jag på sunny d and rum och är super glad ^__^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0