Piercing! :D

Spelade in film med es3 hela dagen igår i en lägenhet. Mest väntan. Vi var där från 10 i åtta till halv 6 och fick två mackor att äta, suveränt :) Men det blev ändå bättre än jag hade trott. Vi ändrade ju typ allt i sista sekund så... bra jobbat under omständigheterna.

Sen sprang jag och Kim så fort vi kunde för att hinna med sista bussen till Skövde. Fa-an va vi svettades xD Jag hade också ett sjuhelvetes bråk med mor min innan jag åkte, men det löste sig. Kändes som värsta action filmen :)

Sen kom vi äntligen till Evolver i Skövde. Jag pch Kim körde sten, sax, påse och Kim skulle pierca sig först. In tha tongue ^^ Jag fick inte följa med henne för jag kunde börja må illa, så stackars Kimpan fick sitta där inne själv :o Men hon är modig :D As snyggt blev det också. Sen skulle jag göra i näsan och tack och lov fick Kim följa med in :)

Det gjorde fan inte ont :D Det lät SQUASH! men det var rätt... gött 8D Det gjorde det ju lite lättare att Herr Piercare var redigt het :D *drewl* <3

Ledig idag!! Behövs verkligen. Vi har aldrig fått kompensations ledigt, och vi jobbar alltid över >_< Och imorgon ska vi se två teater föreställnigar, underbart :D Me love estet<3

Kommentarer
Postat av: Frugan <3

Asså vi är så jävla bäst :D <3 <3

2010-10-07 @ 14:29:43
Postat av: Your husband

We sure are, hun :D<3

2010-10-07 @ 15:33:46
URL: http://newwt.blogg.se/newwt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0