Lyckliga stunder

Naturen, jag skulle kunna dör för den. Komplett på alla sätt och vis, det enda som är perfektion i denna idiotiska värld. Och djur då :)
Åh, vad finns det mer som är bra?

*Julafton, 80 dagar kvar!! :'D
*I am love med Jackson 5 (om jag skulle dö under en låt (som jag hoppas att jag gör) skulle jag dö under den, och le)
*Vind
*Älskade ungar i klassen som övertalar en att äta...
*... ---->Pizza
*Att dra tårna mot en matta ^_^
*Dansa
*Lil Wayne på tv :D
*Chriis utklädd till en tant
*Michael Jacksons ögon :) (och resten av hans gudomliga kropp)
*TeaterRogers virrighet, även om man kan bli... aningen irriterad.
*Tandemcykel
*Tystnad

Dåliga saker är... meningslöshet och trångsynthet :(

Im the answer to the question
My key unlocks your heart
Im your friend and your lover
Your sister and your brother

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0