Flamenco<3

Ah, hektiska dagar får mig att slippa tänka.

Upplevde en underbar, vacker, perfekt morgon. Däremot var ju springtimen till skolan inte lika rolig. Kom i tid, bara för att finna att jag faktiskt började om tio minuter -.- Och dansen är typ det bästa i mitt liv. Flamenco, we loves it<3 Vilken otroligt härlig känsla man får! SWOSCH! Rak rygg, upp med brösten, upp med näsan. Stolthet. Även den minsta personen i rummet blir ett berg (and I mean that in a good way). Och det här är den enda pardansen som jag kanske äntligen kan lyckas med :'D



Pyttipanna till lunch :'( (första gången den var rätt god.... :o mmm, bönor<3)

Ungdom mot rasism i Skövde. Chill fan, kaffe fan, gött fan.

Imorgon drar estet till Skara för att se på ett kollage av föreställningar. Ska bli himla mys. Sen---> Leka med Robert :D <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0