D
Äntligen har vi fått ett nytt ljudkort. Hatar att sitta vid datorn utan musik -.-

Lyssnar på Dvar, saknar Robert :) Jag menar... tänk hur mkt han har inspirerat mig i olika saker :) Det tackar vi för!




Ska med bussen snart till Skövde. Där ska man på kräftskiva (utan kräftor, eftersom jag är veg :P) hos Michaels mamma. Känslan "nervös" pretty much sums it up. "Du får inte vara socialt handikappad" är mantrat som går igenom mitt huvud. "Sluta göra bort dig jämt >__<"
Sen ska jag och Michael tbx till Ryd och vara allmänt gröna :) ...eller röda... MARXISM! ^___^

Synd att denna kväll krascha med dagen då LärarOlof skulle hit till Mstad och ville träffa oss...
och synd att när jag vill snacka halloween fest med "The Core" så är det ingen som pratar tillbaka xD Men får iaf uppleva en awesome halloween fest med klassen ute i mörka Tibro. Det ser vi fram emot.











http://www.youtube.com/watch?v=qW8FGmkX5YQ&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0