Burn this Disco out

Jag lovade mig själv att sitta still idag för jag har ont i halsen och jag har INTE tid att vara sjuk. Igen.
Tror du att jag höll det löftet? Nej -.-

Det är såhär det händer, och det spelar ingen roll hur ofta det händer, för jag lär mig aldrig:

Jag sitter vid datorn och har kollat igenom allt tusen gånger, jag funderar på om jag ska gå ner i mitt rum och tända lite ljus och bara ligga still och lyssna, du vet, som vanligt folk. För jag ska INTE röra på mig, för om jag väl börjar så kan jag inte sluta.
Så jag går ner i mitt rum och tänder mina röda lampor och tänder ljus och rökelser. Jag sätter på Mike (mmmm, sätter på... ^^), jag lägger mig ner. Jag sjunger med lite :)
Sen vickar jag på min fot. Lite bara. Så ja, börja inte nu. Ligg kvar och andas lite.

...Och en sekund senare dansar jag som om mitt liv hängde på det xD

CHILLA!!!!!

Nej, jag kan inte, och jag kmr definitivt bli sjuk...



Men det var fan värt det, inget, jag säger INGET slår den känslan man får av extas<3



Once You Get The Beat Inside Your Feet
There Ain't No Way To Stop You Movin' Good
Now The Weekend's Come It's Time For Fun
You Got To Groove Just Like You Know You Should

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0