Uppdatering

Så... vad har hänt? En jävla massa kan jag säga, det mesta rätt bra grejer ändå :) Var i falköping på en vänsterhelg, uppfriskande. En del intressanta föreläsningar, en del sådär... Men as goa människor iaf :)

Måndagen var sådär, improvisation framför Tunas nior i 4 och en halv timmar i sträck. Efter ett sånt pass är man rätt sliten. Så weird att vara på sin gamla skola. Så mycket minnen, i varje hörn. De hade äntligen bytt ut det där gamla bordet som vi gjorde sönder :)<3 Träffade min gamla svenska lärare, alltid lika gullig, och vilket skratt x)




Som vi sprungit i dessa trappor med klinkande kedjor och skratt och skrik. Vi var nog de mest högljudda människor på jorden xD ...och de jobbigaste. men jävlar, va bra vi var ändå. Spela roll vad de andra tyckte, jag var iaf lycklig. Bekymmerslös och naiv. Det var vi allihopa, och vi skulle vara tillsammans föralltid i ett kollektiv med nudlar till frukost, lunch och middag. Våra träningspass var promenaderna till Lidl och jag försöker komma på vad vi sysselsatte oss med, men jag kommer inte ihåg. Vad gjorde vi egentligen? Spelade tv-spel... Gick ut med Balloo... Vad mer? Drack energidryck? Hittade på konspirationsteorier? Lade oss på marken och garvade när fjortisarna försökte håna oss. "Har du och Nemo bara sex när du har mens eller?"

Aaanyway, kom ifrån ämnet lite :) Sov inte på hela natten eftersom min vovve var sjuker :O:'( Han låg hos mig och hosta hela natten och jag klappade honom och grät en skvätt... Jag menar, han är rätt gammal. Jag har ingen aning om vad jag skulle göra utan honom. Vilken underbar själ han har :') Men han är bättre nu.



Så eftersom jag inte sov något var jag jäävligt grinig på tisdag och mådde piss och hade ont i huvudet osv, osv. På kvällen hade vi öppet hus. Jag skulle egentligen vara med på övningarna som vi visade upp för niorna och deras föräldrar plus att jag skulle "hålla tal". Jag pallade inte att vara med, för det är svårt att vara på topp och vara fokuserad när man mår skit. Jag skulle ändå inte kunnat leverera ett skit. Som tur var hoppade några in för mig, tack<3 Men jag pratade iaf, gick rätt bra, fast jag inte hade bestämt ngt innan :P ...sen så var ju The Man, The Myth där <3<3<3 *faint* Han kommer frånochmed nu kallas "TMTM" ^_^ Alla estet tjejer vet vem han är ofcourse ;) Vi gillar när Julia kom in i rummet då han precis bytte omoch sa: "Hej...HEJ!!!" XD
Aaaanyway :P Tror vi fick några som ska söka iaf, gött!

Onsdag... Ja, vad ska jag säga? Det är slut mellan mig och min man som var med på bilderna i det föregående inlägget. Så kan det gå, jag ska inte dra några detaljer. Men jag försökte så gott jag kunde, men det var inte tillräckligt. Jag tror verkligen att vi kunde fixat det... Folk frågar mig om jag inte är ledsen, men jag mår bra. Klart att jag blev ledsen först, men jag har inte gråtit iaf, skönt. Men oj, vad jag tycker om honom :) Haha. Men som min pappa och min farmor skulle säga "Killar och spårvagnar ska man inte springa efter, det kommer alltid en ny." Inte för att jag vill ha "en ny", jag ville inte ha någon från början. Nu är det bara jag igen, back on track, och det är gött. Även om det var kort, så lärde jag mig en del saker, och det tackar jag för, det finns alltid saker att utbyta med varandra, synd att vi inte hann med mer... enligt mig då. Man lär sig det i teatern, där man är en sån tajt grupp, att det alltid finns mer att lära av varandra. Man får aldrig tappa nyfikenheten för varandra, för en människa är så mycket mer komplex än vid första anblick, och andra anblick. Man kan aldrig lära känna någon helt. ...och jag var inte riktigt klar kan jag känna, men det var han, (tror han ^^) så det är bara att acceptera.



(10-10-10, awesome himmel :D)

Neh, nu pratar vi om ngt annat :D Åkte till gbg på torsdagen med vackra Anna<3 Där var det "stad i ljus" och det var jätte vackert!! :D



Jag kollade upp min piercing, den var bra nu, så jag slipper kortison (stavning?:P) :D Awesome. Sen gick vi på seans med far min och en dam som heter Rose-Marie. ....det var sådär. Visst, hon sa rätt på vissa saker om mig. Hon sa att jag stod inför ett val och ngt om poesi (nej) eller teater (ja). Men jag menar, många säger att jag ser kulturell ut, så det kunde hon lätt ta på mitt utseende. Sen fråga hon om jag hade ngn släkting som dansa balett, jag sa att jag dansade. Sen trodde hon att jag banta (nej) och åt dåligt (ja, men inte med avsikt). Sen sa hon att jag inte tyckte om mulliga personer xD wtf?? och att jag hade tappat hår. Nope. Så fuck you. Men det var kul iaf....

Ikväll ska jag på titta på när Hurtig, Pontus, Achmed och Meeks spelar :D Kmr bli as kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0