Loooooov

Shit, det var längsesen jag uppdatera här, jag hinner inte :P
Var på fest ute i bushen i fredags :) Tibro forevah! Bara klassen typ, så jävla gött. Och på natten finns det dinousarier and stoned horses :O





Me and hun on the parteyy<3

Well, sen drog my hun till Lithuania och jag var kvar i Sverige. Drog dock till Sebastian på måndagen. Där lyssnade vi i timmar på awesome musik och försökte lista ut vad de handlade om och vilka känslor vi fick när vi hörde dem. Vi dela på en pizza för fuckin 185 spänn :'O det var det värsta ever. Sen kolla vi på film och spela tv-spel och Sebastian mobbade mig för att jag faila järnet :( Yxkillar i ryggen dosent make me happy.

Åkte hem på tisdagen, vandrade till ung vänster möte. Awesome<3 Sen hem till Bojbert och vackraste Linda. Där befann sig också Nemo och Bobba. Åt en pizza (on Bobbas account, thanx).

Var med bästa Rose idag<3 Kolla film och slender man grejer och skrek i lägenheten x) ...åt en pizza...

Pizza tre dagar i rad, jag mår illa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0