Julmarknad!

Upp tidigt på morgonen, ta på sig tre par byxor och fyra par tröjor. Nu jävlar ska man ut och kampanja!
Jag hade köpte pepparkakor, muggar och sjukt mkt glögg som vi skulle dela ut så vänligt. Hämtade upp Hurtig som försovit sig och när vi kom till lokalen packade vi upp. Tog fram termosar och glöggen.... "fan, vi har inga värmeplattor..." xD FAIL. "Kan man värma glögg i kaffekokaren..?" Vi ringe Noor och fråga, hon sa "nej". Tusan -.- Så vi tog resterna av kaffet och hällde upp i en gigantisk termos och drog ut i kylan. Vi fick inte sitta under tältet som alla andra för att... ja... antingen för att en stolpe stod lite olämpligt... eller för att arrangören var borgare, vad vet jag? :) Där satt vi, från klockan nio till ett och dog av kyla. Jag har aldrig fryst så mycket i hela mitt liv xD





En del verkade faktiskt intresserade ^_^ Mycket trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0