Chriis 18års fest!

På kvällen efter julmarknaden skyndades det hem och där tog jag en lång, varm dusch och efter mycket smink och svordomar över håret drog jag och Anna hem till Ida på förfest. Där befann sig också Frida, Julia, Sebastian och Martin. Vi spelade lite 'jag har aldrig' och myste med Fridas otroliga bartender skills<3


Ja, jag såg ut som en prostituerad :)


Fler bilder kommer nog upp inom kort :)

Jäävlar vilken awesome kväll det var eller!! Vår allas favoit dvärg Chriis fyllde år och hennes far hade hyrt källaren på statt. Där fick vi tre gratis drinkar, (2 knull i mun och 1 tequila) och as god mat. Vi dansade sjukt mycket och när klockan var elva gick vi upp till statt. Där stötte jag på Hurtig och Olle, och senare på kvällen snodde jag Jespers spy-tröja eftersom han gick ifrån den för att flörta med tjejer.
Jag hittade en kille som seriöst var sjukt lik Jonathan Davis i Korn, och gissa om jag svimma :D<3

Han försvann rätt snabbt dock :( Men DÅ(!!!!) från ingenstans dyker "Mariestads snyggaste kille" upp vid baren. Jääävlar va jag dog xD jag har spanat efter honom i åratal x) han tog min hand och drog iväg med mig och bjöd mig på en smirnoff och jag var i sjunde himlen ^_^ :* mihihihih *tjejigt fniss*
But we got separated, men jag hade underbart kul resten av kvällen oxå :D

Tack Chriis, och grattis igen<3 Jag älskar dig :D

Kommentarer
Postat av: Frugan <3

nee my nu blir jag ledsen du glömde en hos ida ;)

2010-11-28 @ 21:14:56
Postat av: My

Neeeeeeej babyyyyyy<3 Jag skulle aldrig glömma dig. Jag gömde dig bara för att jag inte vill att folk ska: "ooh, vem är kim, verkar het. henne ska jag ha!" och så lämnar du mig ensam :O

2010-11-28 @ 22:59:25
URL: http://newwt.blogg.se/newwt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0