"Welcome to prime time, bitch!"

Slutade skolan igår :D Vi dansade på avslutningen, två föreställningar :) Det gick riktigt bra faktiskt, vi fick massa beröm :) Kanske lägger ut bilder här...kanske inte :) Delade ut paket med älsklingarna sen hemma hos mig. Jag fick en SJUUUKT snygg grön tshirt med ett peacemärke på, och I detta peacemärke fanns bilder på min man :D<3<3 Ska jag definitivt lägga ut bilder på ^_^
Jag friade till Kim, tyckte att det var dags nu, hon började gråta på riktigt :P<3

På kvällen bestämde jag mig för att kolla på terror på elm street, Dream Warriors. Awesome film, som alla Freddy Krueger filmer :D



Egentligen är den rätt B... På vissa ställen. Som alla fjantiga ungdomar som tror att de kan klå min Freddy >__< Älskar nörden dock XD "Im a warlock in my dreams!" Men jag älskar att man får veta mer om Freddys förflutna, att han är "the bastard son of a thousands maniacs", och att Nancy Thompson faktiskt dör är underbart! Jag diggar Nancy, det är inte det, men det är så Hollywood att kvinno-huvudrollen överlever och den största skadan hon får är när hon råkar springa emellan några snubbar som håller en wet-tshirt-contest.


In the arms of Freddy, grrr.



Så dagen till ära har jag min Freddy-liknande tröja, svart och röd randig ^^
Och idag har jag STÄDAT och köp de sista julklapparna. För imorgon kommer älskade syster och hennes pojkvän :)





Måste lägga upp några familjebilder när jag ändå är ingång, blir lite juligt ^_^





GOD JUL :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0