Pre-Nyår

God morgon och gott nytt år :D Här är man uppe tidigt. Jag vaknade (somnade dock om sen) först klockan åtta av pappas tv som stod på (>__<) och av att Lina och Jhonny lämnade oss :( Hoppas de kommer tillbaka snart, blir så tomt nu. Och ingen som tar mina tekoppar :'O
På tal om te så sitter jag här och pimplar det super goda teet från Indiska jag fick av Lina och Jhonny. Ngt slags julte med kanel och mandel och NAMNAM!!!<3

Michael Jackson - somebodys watching me (vilken klassiker)

Pratar med älskade frugan på msn också, vi smider onda planer :D Jag har precis ätit upp mitt fruktfat till frukost :D Orka macka >_< Istället: clementine, banan, nötter, te och ett äpple jag inte kunde äta för mina mungipor går sönder när jag öppnar munnen D': Gör skit ont. (jag var tvungen att ta på mina mungipor för att komma på vad de kallas XD)

Igår var jag hos Nemo och Robert. Där var det kaos med en stressad och som vanligt störd Jimmy i farten, men we made it all good in the end ^_^ Robert, Big Bear och gamla kompisen Karro var där :D


It's gonna be a bumpy ride

Vi cruisa lite i Bobbas bil som luktar bestämt godare än Martins wunderbaum-bil :P Nej förlåt, Martin :)

Så ikväll är det NYÅR! :D Nyår blir aldrig så kul som man tänker sig, är nästan alltid så, men även detta år hoppas jag :)
Jag, Sebastian och Louise ska till Robert och Nemo och ha det gött :) Kanske kommer lite bilder, men antagligen inte :*


Jag är jätte glad att Sebastian ska med :D Jag menar, kolla på honom, hur kan man ha tråkigt med den killen?

Pokémon Grön+Pokémon Röd<3 I love you, pretty baby.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0