SURPRISE!

Nu har jag ingen lust att skriva, men ett löfte är ett löfte :P

Roger, vår underbara teaterlärare fyllde 50 år i onsdags! Vi hade inte tid att träffa honom då eftersom han inte var i skolan, så vi planerade i smyg, tsm med vår danslärare Eva samt den andre teaterläraren Arvid att vi skulle överraska Roger på fredagen :D Problemet var att vi skulle ha Arvid på fredagslektionen, så hur skulle vi få Roger till teaterstudion...?
Lösningen var att kräva en Roger-Ring :D (Roger-ring=om klassen har ett problem/om en enskild person har ett problem, sätter vi oss i en ring med Roger och försöker lösa det på bästa sätt).
Så vi hittade alltså på att det var kaos i klassen, och det största problemet var att jag och Anna....




(best friends forever)


...bråkade så mkt att jag gick hem från skolan för att jag inte kunde vara i samma rum som hon. Anna hade gråtit och var så olycklig som man kan bli xp

Roger sa efteråt att han hade varit alldeles till sig, eftersom vår klass aldrig bråkar, och speciellt inte jag och Anna Löfling. Awesome.

Så på fredag morgon klockan 8 samlades klassen och började förbereda. Frida/Nymf hade fixat JÄTTE fina tårtor och kakor.





Världens bästa<3

Alla var jätte förväntansfulla och vi tände 52 ljus i hela teaterstudion och släckte ner. Vi ställde oss bakom draperierna och väntade i 20 min på att Roger skulle anlända. Tillslut öppnades dörren och vi började sjunga "Ja må han leva..." och gick fram mot mitten där han stod. Han börja nästan gråta och kunde inte säga ngt :D Så underbar känsla. Det blev verkligen perfekt.

Sen åt vi tårta och myste. Förmiddagen avslutades med teatersporter, super!






Jag behöver inget annat än er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0