Julhelgen :)

En trevlig helg har det varit, helt perfekt faktiskt :) Lina och Jhonny kom hit från Västerås med MASSA packning :O Som sagt hade jag och mamma städat hela huset och hade ont i både ryggar och armar, Christer hade åkt som en dåre mellan alla affärer och handlat julmat (VÄXTHUSEFFEKTEN MADE BY ONE MAN), och Roxy var badad och klar.


Så var det helt plötsligt julaftonsmorgon och jag kände ingen stämning, men det gör man inte i den här åldern, bara att acceptera. Jag blir så trött på folk som håller på att klaga att de inte känner ngn julstämning. "Nej, inte jag heller, men det är väl mysigt med jul iaf? :O"



Vi var bara hemma, gött<3 Fattar inte att folk orkar åka runt till olika släktingar, det är ju bara stressigt och jobbigt :( Man ska ju njuta av julen :D Jag, Jhonny och Lina kolla på Kalle Anka. Första året jag faktiskt tyckte att det var tröttsamt >_< ugh.



Vi åt super god mat :D Och drack super gott :D



Fader Abraham i köket :)

Jag och mamma ^_^

Lina och jhonny slår in paket i sista sekund :P

PAKETÖPPNING VAR DET SEN!!!







awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0