Improvisations tävlingar

Jag börjar få lite panik nu. Snart är den här terminen slut. Jag vill inte det. Jag vill inte lämna min trygghet och min kärlek. Min kärlek=min klass. Ni fattar inte hur mycket de betyder för mig :') Jag fattar det inte heller. Men ibland, när jag tänker på att lämna dom, får jag ren och skär ångest och det bränner i magen :( Jag kommer aldrig träffa sådana människor igen.

I torsdags hade vi en impro dag. Vi har sysslat med improvisations sporter med teaterläraren Arvid nu ett tag, så nu var det dags att visa vad vi lärt oss ^_^ Vi samlades, alla ettor, tvåor, och vi treor i teaterstudion. Där hade Roger och Arvid gjort det JÄTTE fint med julgran och mys, samt FIKA :D And we LOVE fika ^^

Två hedersgäster hade vi oxå ^^ Vår älskade föredetta rektor Arne och lille Lars<3<3<3<3 Vi har saknat de båda innerligt.





FIKAAAA!



"Endast tomten är vaken" framfört av Jultomten<3 Stackars Roger skulle precis ut och köpa tidningen och såg inte tomten i år heller :( Sån otur!!!



Frugan och den beryktade kvinnokarlen Lars Moberg<3




Impro<3


Helt underbar dag :D

Igår (fredag) hade vi ledigt för att vi jobbat över på torsdagen så då åkte jag och Frugan till Gullspång(est)<3
Träffade underbara Louise och sötaste Sarahy<3 Vi brottades i snön och tjockade oss framför Rec och Kim dog. Fegis<3


Snart är det jul, och jag är en glad panda :D Måste hitta en julklapp till Jhonny >__< gaaah. Nyår ska bli sjukt roligt. Hoppas min pinuppa Bojbert hänger på, man vet aldrig med den pojken ^^

Extreme vacuuming<3



Random pic of The Keeper of the Keys, gangsta style ^^







Och inte att förglömma:

MOTHERFUCKING KOOOOOORN KOMMER TILL METALTOWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Finns inte trippel-capslock eler ngt?! Fan, ni fattar inte!!!! Jag är så........... GAH, vad ska jag säga???!!!!! Ordförrådet räcker inte till (kan bero på att jag inte har ngt).


Jag dör :''''''''''''''''''''''D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0