Harry Potter and the deathly hallows

Gah, såg Harry Potter igår i Skövde med typ hela klassen plus en etta :D Helt sic var det!! Har inte riktigt hunnit reflektera över filmen än. Men den var SÅ mycket bättre än alla andra filmer och mycket mognare. Jag tycker inte om de andra filmerna så mycket, det är böckerna jag dregglar över<3 Men den här var faktiskt riktigt bra. Estetiskt sett också, väldigt snyggt upplagt med färger, miljöer och rekvisita. Smågrejer som man lägger märke till och det gör så mycket. Plus att skådespelet var mycket bättre än i någon av de andra filmerna. Äntligen -.- Äntligen har de hunnit ikapp sin sensation. Riktigt bra :D Wow.



Åh va sugen jag blir på att läsa boken igen, mahah, jag har bara läst den tusen gånger redan ^_^:*

Imorgon ska vi dansa flamenco för niorna på ett miniöppet hus så att säga. Eller ja, halva klassen dansar flamenco, andra halvan dansar hip hop :) Jag ska dock inte vara med när vi gör improvisations tävlingar. Ångest xD Visst, det är as kul! Det är så himla kul att titta på, och ibland att vara med i, men när man ska uppträda med det blir det så mycket press på en. Men Arvid är snäll och lät mig slippa :)<3

Älskade Louise sov hos mig inatt, det var mys. Det var jätte längesen hon var här sist :O Jag saknar oss fyra ibland :) Fast det är gött nu alltså, men vi var så himla tighta i tvåan :P Nästan sjukligt xp



Jag älskar er, flickor :D

...och estet är det bästa som har hänt mig ^_^

Kommentarer
Postat av: Frugan <3

vi måste ta en ny bild på oss fyra xD

2010-12-01 @ 21:12:16
Postat av: My

så sant x)

2010-12-02 @ 14:25:42
URL: http://newwt.blogg.se/newwt/
Postat av: Kent

Så du är tight i tvåan alltså? hahaha.. ;)



Känner allt igen var bilden är tagen, Skövdäää! =)

2010-12-05 @ 17:27:35
Postat av: My

Hahaha, bäst humor ever, kent xD



Jaa, ofc. kom hit !

2010-12-05 @ 19:28:03
URL: http://newwt.blogg.se/newwt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0