Festsugen, rädda mig!

Neej, nu är jag TRÖTT på att vara sjuk :'( Jag blev bjuden på fest idag, men kunde inte gå pga det. Jag är, som jag sa på fb förut, FESTSUGEN!
Blir nog ngt nästa helg om Mr.K kommer :) Eller ja, fest och fest... Mys iaf ^^ Fast ja, det beror ju på om jag ska på kassörsutbildning med ung vänster i Falköping på lördagen eller ej. Kul båda två liksom...

På tal om ung vänster, här är lite bilder från förra mötet ^_^






Så mycket killar :O Men som sagt, Noor kan prata för oss alla ;) <3

Sebastian åkte hem vid 1 idag och vad har jag gjort sen? Spelat Zelda och druckit te, samt deppat lite xp Kul lördag.

Gaah, jag missa MJfesten och det gör mig jätte ledsen :'O

Men för att göra mig glad lade Lotta ut den här bilden






*FAINT*


Now I'm a happy panda *_*

(dock är jag inte jätte förtjust i magmusklerna, det är inte riktigt min grej, önskar att det var MJs mage ist, den är perfektion<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0