Diska innan jul!

Dagen före dopparedagen :D Jag dansar till Can you feel it, dricker super duper te (green mango) och diskuterar djurrättsfrågor på FACEBOOK ofc, jag menar, folk träffas inte IRL längre :) Jag vinner diskussionen självklart, som jag och Louise alltid gör när vi diskuterar med våra kära klasskompisar, bara att de inte förstår att de blir ägda xD<3 Kärlek till allihop!
Hittade videion igår där jag och Sebastian dansar till Ghosts på Michael Jackson memorial i gbg i somras :D Haha, hjälp, jag skäms, eftersom det är jag som gjort koreografin och kvalitén på den är ju... sådär... Men det var jätte kul :D Längtar tillbaks, och jag vill träffa alla underbara mj-fans igen!!! :O Oooh, nu kom Goin' Places upp, det måste vara ett tecken på att jag ska åka dit snart :D Man kan ju hoppas.
Btw, min mans nya skiva "Michael" ligger etta, det visste jag väll :'D Hoppas jag får den i julklapp! Annars springer jag och köper den på juldagen ^_^



(Världens bästa video, btw)
Honey ^_^ :*
Världens vackraste ögon :')


NEJ, nu ska jag diska skiten ur alla fat där nere! Watch out for my dishing SKILLZ!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0