Crazy parteeyyyy

Shit, jag hinner aldrig skriva här. Vilken skillnad mot Kim som skriver all the time :P Här är en länk till hennes överfyllda blogg btw: http://ceresa.blogg.se/?tmp=29104337
Louise har ju oxå en, men jag kommer inte ihåg vad hon heter (inte ens hon gör det, so dont mangle me too hard :O), och den är alldeles leopardig och sexig som kvinnan själv ^_^

På tal om dessa sötnosar så var de hos mig i måndags :D Vi delade på en barnpizza (nej, vi har inte anorexi, vi är tjocka) och sen drog vi hem till Nemo som är min granne :) Det var... en utav de konstigaste grejor jag har varit med om XD Tänker inte dra några detaljer... ehum....


Jag och Louise <3 Jag tänker inte säga vad Kim gjorde när det här kortet togs x)


Vi var halvglada dagen efter...


Dagarna efter detta har jag slappat järnet med Lina och Jhonny. Vi har spelat TP och jag och Lina vann :D Nästa omgång skulle Jhonny vunnit, men mobilen dog >.<

Idag ska jag över till Nemo och Robert på middag :D Och imorgon är det fuckin nyår! Den ska spenderas i Götene hemma hos Malin (<3). Jag åker dit med Louise, Sebastian och Rebecka. Kmr bli awesome. Frågan är bara om Malin hinner bli frisk tills dess :( Annars får vi väl våldgästa Robert eller ngt XD Tänk om man blir strandsatt på nyår liksom. Ångest.



GOTT NYTT ÅR PÅ ALLA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0