Ångesten hopar sig.

Morgonen var underbar :') Men den tänker jag inte berätta om i det här inlägget. Imorgon kanske, när jag fått över bilderna. Som om ni bryr er :)

Efter skolan, snodde jag och Bastian snålskjuts från Fritioff hem till mitt Mansion. Det var som att åka limousine, förutom att jag var belamrad med blandannat Nymfs dunjacka och satt ihopklämd mellan Gudinnan och Rage... och att det satt en dvärg i passagerarsätet och sa random saker. ...vad lever jag i för värld? ...och varför döper jag mina klasskompisar till mysko saker..? ....

ANYWAY




Jag (Geeky) och Rage (som är på bilden...otippat) drack superduper te och åt ett ton nötter samtidigt som vi spelade ett intensivt parti av Soul Calibur. Jag vann. Sen spela vi Zelda (otippat). Jag vann.

Efter detta sov vi framför Simpsons i några timmar och väntade på att Family Guy skulle börja. Det gjorde det inte, så vi vågade oss ut i kylan för att hitta vägen fram till Lidl. Sebastian snubblade ett antal gånger i sina finskor och bad mig bära honom. Mission Impossible, eftersom hans ben är så långa att de släpar i marken när jag bär honom. Vi ångestade lite på Lidl, väl hemma så hade Family börjat medans vi var ute. Ångest. Vi åt sjukt mkt chips och mådde/mår fortfarande illa. Ångest.
Vi skämtade om en reklam där alla människor slösar bort sina lev framför tv:n, och kom på en timme senare, med hjälp av våra sirapshjärnor, att det var precis våran situation. Ångest.

Vi bestämde oss för att kolla på Torsk på Talinn, och när vi gjorde detta grät vi av överbelastning pga... vadå?


ÅNGEST


Så nu stängde vi av den jävligt vidriga televisionen och här sitter jag medans Sebastian försöker stämma min gitarr. Ångest.


....nu spelar han Gerudu Valley theme....

Antiångest<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0